21 Mart 2016 Pazartesi

BENİM GİBİ KADINLAR


Benim gibi kadınlar çok zor yara alır . Kolay kolay devrilmez onlar.Acının üzerine üzerine atar adımlarını.Vazgeçmek yoktur onların hayatında. 
Benim gibi kadınların kimseye güveni yoktur.
Günahlarını,hatalarını,hırslarını ve daha bir çok kötü şeyi,emanet dahi etmezler başkasına .Hatalarının bedelini öder benim gibi kadınlar,ödemek isterler . Eğer olur da şansları yaver gider , hayat onlara kıyak geçip ödetmezse hatalarının bedellerini , hemen anlar durumu ve ödenmemiş bir bedel varsa ortada , yanlışı bulup ,ona doğru gidip ,kendi canlarını yakmak pahasına da olsa , aklanabilmek ve adil olabilmek için o bedeli muhakkak öderler benim gibi kadınlar ...
Derin ve uzun olur benim gibi kadınların geceleri .Düşmez sigara dudaklarının arasından. Dolup taşan küllüklerle boşaltırlar küllerini çöpe . O küllüklerin diplerinde kalan kül tortuları gibi bazı küllerinden kurtulmak istemez,bir köşelerinde hep yaşatırlar o acılarını. Bazense , yakılıp içilmemiş sigaralar gibi , yaşamazlar aslında yaşayabileceklerini .
Aşkı da , sevişmesi de ateş gibidir benim gibi kadınların .
Benim gibi kadınların bedeni de , aşkı da yakar senin gibi adamların dudaklarını .
Sevişmesi sadece sevişmek değil , ayin gibidir benim gibi kadınların. İbadet eder gibi arınırlar sevişmeden önce ve öyle teslim olurlar.
Sadece hatırı sayılır sebeplerden ağlar benim gibi kadınlar.Değerlidir gözyaşları .Her şey için akıtmazlar onları Ziyan sayarlar !
Uzun , anlamlı ; ama anlaşılması zeka isteyen cümleler kurar benim gibi kadınlar . 
Nettirler ! İstekleri bellidir. Apaçık söylerler her şeyi ve korkmazlar can yakmaktan . 
Can yakmak,acı çektirmek için değil , anlaşılmak içindir her zaman. Senin gibi adamlara laf anlatmak zordur ve benim gibi kadınlar görev bilir kendine senin gibi adamlara laf anlatmayı .
Öyle ilgiden de çok hoşlanmaz benim gibi kadınlar . İstedikleri hep hayatı kolaylaştıracak şeylerdir. Kullanabilecekleri ve fayda görecekleri şeyler isterler hayatlarında .
Çiçekler , kalpler benim gibi kadınlara göre değildir. Güç isterler yanlarında . Ağlamasalar da bir omuz isterler başlarının altında . Erkeğin elleri saçları okşamak için değil , masayı toplarken yardım etmek içindir benim gibi kadınlara göre.Hayat paylaşılmalıdır çünkü. 
Senin gibi adamlar çok üzer benim gibi kadınları,çok kırarlar.
Çözemez senin gibi adamlar benim gibi kadınları.Çözemez ve üzerine yargılarlar.Oysa benim gibi kadınlar anlamaya çalışır her şeyi.Kendini karşısındakinin yerine koyup düşünür önce ; ama senin gibi adamlar bununla yetinmez. Benim gibi kadınlar ne kadar verirse , o kadar daha ister senin gibi adamlar.
Asla hak ettiğinden fazlasını beklemez benim gibi kadınlar.Bunu karşısındakinden de göremezlerse,tırnaklarını çıkarır,tereddüt etmeden saldırırlar!
Her şey mükemmel olmasa da belli bir seyirde , tedbirli ilerlesin ister benim gibi kadınlar.Oyun kuralıyla oyundur çünkü. Hayat da aynı şekilde. Senin gibi adamlarsa hep fire verir bir yerlerde.Kuralları yıkmaya çalışırlar.
Benim gibi kadınların özellikleri , aradıkları , senin gibi adamlarda yoktur hiçbir zaman.Sürekli kavgalar , ağlamalar , tutarsızlıklar , acılar vardır benim gibi kadınlarla senin gibi adamlar arasında.Erken yaşlanmalar , koşmadan yorulmalar , çökmeler , vazgeçişler , yenilmeler , küsmeler vardır ; ama ...
HEP SENİN GİBİ ADAMLARI SEVER BENİM GİBİ KADINLAR !



                                                                                                                  ESRA AKAR

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder