17 Mart 2016 Perşembe

UNUTMADIM ALLAH'IM

Bu odada , bu yatakta , bu saatlerde çektiğim acı ...
Döktüğüm gözyaşları ...
İçimden attığım çığlıklar...
Unutmadım Allah'ım !
O günlerimi , o günlerdeki acımı unutmadım.
Unutmayacağım .
Canım çıksa ruhum unutmayacak.
Şükrolsun  sana . Sonsuz teşekkürler.
Bana verdiğin ve vermediğin ,
Yaşattığın ve yaşatmadığın her şey için sana minnettarım.
Sesimi duyduğunu , iliklerime kadar hissettirdiğin için,
Herkes , her şey gitse de , sen gitmediğin için sana şükürler olsun Rabbim.
Beni en iyi ''sen'' anladığın için,
Beni kapından hiç geri çevirmediğin için ,
Olmasını istediğim şeyler için dua ederken döktüğüm gözyaşlarını ,
Dualarımı kabul ettiğinde '' şükür'' gözyaşlarına çevirmeme müsade ettiğin için çok teşekkür ederim.
Her şeyim ...
Her şeyim sana emanet Rabbim ve gerisini sen zaten biliyorsun.
Seni çok seven aciz kulun ... 


                                                                                                     ESRA AKAR

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder