8 Nisan 2016 Cuma

DÜNYA KÜÇÜK

Aklımda olduğunun yarısı kadar yanımda olsaydın bu kadar yalnız kalmazdım.
Senin için yaptıklarım adına bu denli hesapsızca yaşaman ne garip değil mi?
Hatta mükemmel bile sayılabilir gidişin için!
Dünya sandığın kadar büyük değil sevgili.
Bunu,hiç aklında olmadığı bir gün,karşılaştığımızda anlayacaksın.
O gün gelene dek konuşmayacağım yarım kalışlarımı.
Bu fırsatı er ya da geç vereceksin elime.
İşte o gün,sen karşımda dururken...
Zamanında bana yaşattıklarından ötürü hissettiklerimi bir bir kusacağım!
Bitirdiğim her cümle tokat gibi inecek yüzüne.
O kadar kusacağım ki o gün ...
Tokatlarımdan kızarmış yüzünle özür dileyeceksin zamanında yaptıkların için!
O günün bekleyişiyle yaşıyorum artık.
Senin için,seni kazanabilmek için her yolu denedim ben.
Önümde yirmi yol varsa,hepsine girdim ve hepsinin sonunda o yolların ''çıkmaz'' olduğunu fark ettim.
Hepsini yılmadan,yorulmadan,birer birer denedim.
Olmadı!
Kısır döngü içine soktun beni.
Yapabileceğim ilk hamle,o girdiğim yollardan birine tekrar girmenin önüne geçemez.
Yapacak yeni bir şey kalmadı çünkü.
Senin için atacak yeni bir adımım kalmadı.
Hak etmedim bana yaptıklarını ve sen ...
Hak etmedin sana olan sevgimi.
Ben sadece o karşılaşacağımız gün için yaşıyorum.
Kurduğum her cümle tokat gibi inecek yüzüne.
Tokatlarımdan kızarmış yüzünle özür dileyeceksin benden.
Son tokadımı da atıp bitireceğim her şeyi.
ASLA AFFEDİLMEYECEKSİN!
Sen...
Seneler sonra yuvarlanarak geleceksin ayaklarımın dibine ve kendi ecelinle sunacaksın kendini bana !
                                                                   ESRA AKAR


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder