16 Nisan 2016 Cumartesi

ÖZÜR DİLERİM!

Karşındaki seni anlayacak olsa zaten sana soru sormaz.
Soru sormadan , düşünüp bulur cevapları.
Seni anlamak yerine soru soruyorsa , açıklama yapmak için boşuna yorma kendini.
Sen ne dersen de istediğini düşünecektir zira !

Herkes aynı şeyi söylüyor.
Hepiniz benim iyiliğimi düşünüyorsunuz öyle değil mi ???
Beni çok sevdiğinizden tüm çabanız.
Hep aynı cümle ; ''seni seviyorum.''
''Hepiniz aynı şeyi söylüyorsunuz'' diyorum.
Peşine hemen yapıştırıyorum çünkü gelecek açıklama da hepinizde aynı.
''Beni ... '' diyorum tam ...
Zaten gecikmeden geliyor cevap;''beni diğerleriyle aynı kefeye koyma!''diyorsunuz benden önce davranıp.
'' Al işte ! ''diyorum. ''Bir de bunu söylüyorsunuz.''
Hani nerede farkınız?
Cümlelerinizin sırası bile aynı !
Biliyorum.

Ben aynıyım arkadaş !
Beni diğerleriyle aynı kefeye koyabilirsiniz.
Farklı olduğumu iddia edersem bunu kanıtlamam gerekir.
Farklı değilim.
Siz neyseniz ben de oyum.

Kanatlarınız olsa uçup gideceksiniz bu gezegenden.
Tek eksiğiniz o kanatlar.
Yoksa hepiniz meleksiniz.

*Özür dilerim hayata geldiğim için.
*Tüm yaptıklarınız için BEN özür dilerim.

''Bazen insanları sarsmanız gerekir bir şeyleri değiştirebilmek için.'' derim hep herkese.
Sanırım bu yanlış anlaşılmış.
Siz beni sarsmıyorsunuz,parçalıyorsunuz.

*Beni parçaladığınız için özür dilerim.


Hiç sevmediğim kadar sevdiğim,sevildiğimi iliklerime kadar hissettiğim zamanda aldatılmış bir kadınım ben !
Aldatıldığım halde hala sevmekten vazgeçmemiş,hatayı kendinde arayan bir kadın.
''Bunu unutabilirim.Bu düzeni bozabilirim. Aldatıldım evet;ama her şeye yaniden başlayabilirim.'' diyebilecek cesarete sahip ve affeden bir kadın.
Tanrı bile hepimizi her şeye rağmen affederken,ben nasıl affetmem hatasını anlayanı?
Ne haddime!

Bu sözünü tutmuş,her şeyi unutmuş ve yine aldatılmış bir kadınım ben.
Yine yıkılmış,yine kırılmış;ama Allah kahretsin ki sevmekten yine vazgeçmemiş bir kadın.

*Beni defalarca kez aldattığın,kırdığın hatta parçaladığın için BEN özür dilerim.

Öyle bir acım var ki inan ikimize de yeter.
Senin bana sorup da cevap aldığın halde tatmin olmadığın o sorular var ya...
Götüne girsin!
Benim içimde , cevap alamadığım öyle sorular var ki ...
Duysan beynin yanar!
Duysan gebermek istersin!
Duysan insan içine çıkamazsın!

*Aramızda kuşaklar olan,hasta ve yaşlı bir kadınla besleme gibi büyüdüğüm için de özür dilerim.
*Yapılan tüm iyilikleri başıma kaktığınız ve büyüdüğümde bunları ödemem gerektiğini her an söylediğiniz için BEN özür dilerim.
*Başkasıyla evlendiği,rahat edemeyip beni anneanneme gönderen bir annem olduğu için,annemden de özür dilerim.Yük oldum demek ki.
*Sevdiklerimin canını yakanlara hadlerini bildirdiğim için,sonra onlar can ciğer kuzu sarması olduklarında beni suçladıkları için yine BEN özür dilerim.
*Hayatım boyunca yanımda olanlara dönüp ''kimdi onlar?'' diye baktığımda ailem yerine başka başka adamları gördüğüm için de özür dilerim.
*Hayata bir sıfır yenik başlayıp,eksik,yarım yamalak ve yalnız büyüdüğüm için beni  ''kötü kız'' olarak addettiğiniz için yine BEN özür dilerim.
*Beni tüm bu sebeplerden dolayı,hiçbir şeye layık görmediğiniz için de özür dilerim.
*Yine de yılmadan ayakta durduğum için,
*Ne olursa olsun doğrumdan şaşmadığım için.
*Kendime laf söyletmediğim için özür dilerim.

Şimdi bugün , bu yaşımda , hayatımın tam da bu iğrenç döneminde kendime güvenimi yitirmemde emeği olan herkesin ALLAH BELASINI VERSİN!

*Tüm bunlardan sebep köşeme çekildiğim,
*Bugün anca bu kadarını başarabildiğim için beni suçlayan,yaftalayan beyinlerinizi sikeyim!

''Seni seviyorum''larınızı alın götünüze sokun.
Lütfen beni böyle sevmeyin.
Hepinizle sevgi anlayışlarımız çok farklı.
Böyle sevecekseniz sevmeyin hatta mümkünse beni hiç sevmeyin !!!

Ayağa kalkarım hep kalktığım gibi.
Yaralarımı sararım hep sardığım gibi.

Hayata geldiğim için hepinizden özür dilerim.
Zira benmişim tüm kaygılarınızın kaynağı.

ESRA AKAR






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder